JE ČAS NA WORKSHOP?     

NASTARTUJTE INTERNÍ KOMUNIKACI

V rámci jednodenního kurzu se naučíte osvědčené postupy pro nastavení interních komunikačních strategií, které zvyšují motivaci, produktivitu a spolupráci zaměstnanců. Zaměříme se na analýzu vašich konkrétních potřeb v rámci firemní komunikace. Budeme se věnovat budování strategie, plánování aktivit, vhodným nástrojům a kampaním. Pomůžeme vám vybrat sadu nástrojů pro komunikaci přesně pro vaše firemní potřeby včetně online inovací, zaměříme se na to, jak zaujmout a podpořit každodenní angažovanost zaměstnanců. 

Workshop je rozdělen na 4 části:

  • Principy interní komunikace
  • Strategie interní komunikace a plánování
  • Interní komunikační platformy a kanály 
  • Interní komunikační kampaně a programy

Naučíme vás:

  • Definovat a formulovat strategické principy interní komunikace 
  • Vytvořit interní komunikační strategii pro vaši firmu 

  • Navrhnout organizaci a praktický akční plán pro interní komunikaci 

  • Nastavit interní komunikaci napříč všemi klíčovými kanály a platformami pomocí sady nástrojů 

  • Vytvořit, spravovat a zavádět interní komunikační kampaně a programy 

  • Podporovat zapojení zaměstnanců a zviditelnění managementu

1.  Principy interní komunikace 

Zaměříme se na základní principy a přínos interní komunikace 

  • Strategická role interní komunikace 

  • Principy řízení změn 

  • Odůvodnění pro investice do interní komunikace 

  • Obchodní přínosy 

  • Mechanismy, kterými interní komunikace přidává hodnotu: motivace, produktivita a sdílení znalostí 

  • Viditelnost managementu 

  • Nábor a udržení zaměstnanců

2. Strategie a plánování

Zaměříme se na způsob vytvoření interní komunikační strategie doplněné praktickým akčním plánem.

  • Sladění interní komunikace s obchodními cíli 
  •  Organizační modely pro interní komunikaci 

  •  Definování cílů a cílů interní komunikace 

  •  Vyhodnocení interní komunikace 

3. Interní komunikační platformy a kanály

Tento modul představuje soubor praktických interních komunikačních technik a kanálů.

  • Interní projekty a kampaně 
  • Informační bulletiny, plakáty, environmentální branding

  •  Online interní komunikace: intranety, interní blogy 

  • Face to face: schůzky týmu, akce zaměstnanců atd. 

  • Interní komunikační kampaně a programy 

4. Kampaně a programy

Tento modul je návodem ke spuštění interních komunikačních programů na základě případových studií oceněných kampaní z celého světa.

  • Vytváření a zavádění interních značek 
  • Správa kampaní s interními hodnotami 

  • Multimediální interní kampaně včetně webového videa 

  • Programy uznávání a odměňování

  • Prezentace výkonnosti zaměstnanců 

  • Sladění interní komunikace s odpovědností podniků 

  • Engagement zaměstnanců a dobrovolnické programy

Délka: 10,00 - 17,00 hodin

Cena: 1990 Kč bez DPH

Termín: 19. září 2019

Přihlašte se zde!