PR ŠKOLA

Sám sobě PRofesionálem

PR Škola umožňuje start-upům, podnikatelům na volné noze a menším podnikům s vysokými ambicemi osvojit si základní dovednosti v oblasti PR, získat tak potřebné sebevědomí k hrdé prezentaci toho, kdo jsou a co dělají a budovat image své značky. Prostřednictvím workshopů, individuálních konzultací, online komunity, mentoringu a podpůrných materiálů.

PR je v podstatě o stavbě příběhu a jeho vyprávění, o budování důvěry         a dlouhodobých vztahů se zástupci médií, komunit a cílových skupin. PR je také o statečnosti a chuti zkoušet nabízené příležitosti. Ty se mohou vyskytnout jednou a jen na malou chvíli.

V PR škole nesoudíme, nepoužíváme ani žádná červená pera. Najdete u nás důvěrný prostor, nadšení a zkušenosti, spoustu inspirace a sdílení.

Nezaručuji vám, že PR úspěchu dosáhnete okamžitě. PR nefunguje jako placená reklama, u které máte téměř jistotu, že vyjde. Pokud ale jste ochotní sledovat jak do sebe zapadají kousky skládačky, můžete si být jistí, že své podnikání posunete dál, než jste si kdy představovali.


Nenechte se odradit pocitem, který nám říká, že nejsme dost dobří, dost slavní nebo dost velcí na to, abychom o sobě mohli mluvit. Zaměřme se místo toho na cestu, která nám pomůže dosáhnout úspěchu. Pokud máte zájem o suché, akademické pokyny, PR škola pravděpodobně pro vás nebude. Pokud ale máte zájem něco se přiučit a chuť vyzkoušet nové příležitosti, přihlašte se a zaujměte židli v naší PR škole.

Těšíme se :)

Opravdu potřebujete PR?

Myslíte, že je PR nějaký tajný klub, do kterého mají povoleno vstupovat jen celebrity a hlavní hráči na trhu?

Máte příběh, který byste chtěli vyprávět, ale zdráháte se ho představit světu? Protože by si lidé mohli myslet, že se chlubíte?

Chcete se dostat do kontaktu s médii, ale nejste si jisti, kde začít, jak zaujmout a komu co nabídnou?

Potřebujete zvýšit prodej a zviditelnit své projekty, služby nebo produkt, ale nemáte dost peněz na reklamu?

Odpověděli jste ANO na jednu nebo více otázek? Pak je PR škola pro vás.

Ať už jste autorkou knihy nebo realizujete výstavu, jste umělcem nebo umělkyní, trenérem, cvičitelkou jógy, módní stylistkou, odbornicí na výživu nebo osobním trenérem, PR vám pomůže zviditelnit vaše služby tak, jak potřebujete. Prezentovat sama sebe, svůj produkt, službu nebo projekt v záři reflektorů není něco, co je pro mnohé z nás příliš komfortní. Pokud ale neřeknete nahlas co umíte vy, řekne to někdo jiný a vaše místo na palcových titulcích zaujme konkurence.

        NÁPLŇ KURZU - březen/duben 2020

DETAILNÍ ROZPIS

1. Dá se PR svépomocí dělat úspěšně? Jak na to? Úvod do PR, PR v rámci marketingového mixu. Druhy, oblasti a nástroje PR. Přínos PR pro volnonožce a menší podnikatele

středa, 4.3. , 18:00 - 21:00, lektorky: Natálie Lorencová, Lidija Erlebachová               

2. Výběr relevantních médií a příprava kvalitního medialistu. Jak správně komunikovat s novináři? Kde najít, jak zpracovat a kdy nabídnout zajímavý příběh? Jak správně napsat tiskovou zprávu, připravit press kit            a rozvrhnout produktové PR aktivity? Kdy udělat tiskovku? A kdy kulatý stůl?

středa, 11.3. , 18:00 - 21:00, lektorka: Natálie Lorencová                                                

3. PR strategie, plánování. Tvorba komunikačního plánu. Návaznost na plánování celého komunikačního mixu

středa, 18.3. , 18:00 - 21:00, lektorka: Lidija Erlebachová                                                  

4. Jak v sobě probudit kreativitu? Zásady copywritingu, tvůrčího psaní a práce s textem

středa, 25.3. , 17:30, lektorka: Jana Divišová                                                          

5. LinkedIn pro freelancery a menší podnikatele s vysokými ambicemi. Přínosy využívání profesní sociální sítě pro vaši kariéru a osobní prezentaci. Vytvoření a vyladění osobního profilu, aby dobře prodával, co umíte. Budování osobní značky na LinkedIn

středa, 1.4. , 17:30 - 21:00, lektorka: Lucie Václavková                                                     

6. PR na sociálních sítích. Jak využít facebook a instagram na maximum pro prezentaci vaší značky

středa, 8.4., 18:00 - 21:00                                                                                                           

7. Mediální trénink pro freelancery a menší podnikatele. Jak se připravit na vystoupení v médiích? Základní kroky a postup přípravy materiálů, osobní příprava a know-how úspěšného vystoupení před kamerou

středa, 15.4. , 18:00 - 21:00, lektorka: Lidija Erlebachová                                                  

8. Jak zorganizovat akci a dát o ní vědět? Event management a PR v praxi       

středa, 22.4. , 18:00 - 21:00, lektorka: Natálie Lorencová                                                 

CHCI KOUPIT ZA SPECIÁLNÍ CENU

KDO JSME

Jsme tým, který nesmírně baví cesta vzájemné inspirace a sdílení získaného know-how s podobně smýšlejícími lidmi. S velkým respektem sledujeme profesní cesty našich kolegů, případové studie doma i v zahraničí, vzděláváme se a snažíme se posouvat všechny projekty o krok vpřed.

Jana Divišová

Jana se jako PR manažerka věnuje vlastním klientům od maličkých po velké korporáty. A všechny považuje za stejně důležité. Působila na několika šéfredaktorských pozicích i jako zástupkyně ředitelky Divize klientských titulů vydavatelství Mladá fronta a. s. Když začínala s novinařinou, ještě se psalo na stroji. Dnes kromě
článků píše také na weby, věnuje se copywritingu, sociálním
sítím, newsletterům. Miluje příběhy a tvrdí, že zajímavý příběh stojí za všemi úspěšnými projekty. Jen ho umět najít a použít ve prospěch firmy. "Za posledních dvacet let naše profese obrovsky poskočila kupředu. Jenže pro obsah platí stále to nejdůležitější: buď lidi přitáhne a nebo ne."

Lidija Erlebachová

Lidija aktuálně působí jako Senior PR Consultant a specializuje se na korporátní PR, profilaci manažerů a podnikatelů, krizovou komunikaci, komunikační audity a školení, Employer Branding / HR komunikaci a udržitelnost / CSR. Spolupracuje s nadnárodními společnostmi, stejně jako s menšími českými organizacemi a jednotlivci. Kromě konzultantské činnosti přednáší na odborných
konferencích a seminářích.  Předtím řadu let řídila oddělení korporátní komunikace pro přední nadnárodní společnost, lídra českého trhu, kde měla na starosti firemní značku, přibližně 30 produktových značek, oblast CSR / udržitelnosti a interní komunikaci. Také zastupovala firmu jako tisková mluvčí a při jednáních v profesních asociacích.  V roce 2010 byla vybrána mezi "top 5" nejlepších PR manažerů ČR v žebříčku APRA (Asociace PR agentur).

Lucie Václavková

Lucie je kariérová lektorka a poradkyně, při svých kurzech a konzultacích propojuje personalistiku, kariérové poradenství a marketing. Vystudovala ekonomiku, management a marketing na VŠE v Praze. Několik let  zde také přednášela a zabývala se zkoumáním HR postupů a pracovních podmínek v různých typech organizací. Po té se v projektech neziskového sektoru věnovala kariérovému a podnikatelskému poradenství. V současné době je na volné noze a externě pokračuje ve spolupráci s neziskovkami.


Natálie Lorencová

Natálie je bývalou tiskovou mluvčí a ředitelkou korporátní komunikace ve firmě Henkel pro země Střední a Východní Evropy. Nyní je externí PR konzultantkou, manažerkou a zakladatelkou PR Školy. V roce 2007 byla nominována na celosvětové ocenění Henkel Excellence Award v kategorii interní komunikace. Natálie měla v minulých letech na starosti komunikační strategie více než 25 značek společnosti Henkel na českém trhu a realizovala řadu úspěšných interních a externích akcí. Na Slovensku se výrazně zaměřila na interní a externí komunikaci Centra sdílených služeb (Share Service Center). To se svými 1200 zaměstnanci zajišťuje realizaci finančních procesů pro region západní a střední Evropy, USA a Kanady. Úspěšně implementuje programy na podporu diverzity, CSR, work-life balancu zaměstnanců nebo na podporu efektivní spolupráce napříč firmou. Ve své profesi plně využívá zkušeností získaných jak z působení v top managementu korporace, tak i na straně agentury či médií.