Ve spolupráci s Naučmese.cz jsme pro vás aktuálně připravili dva kurzy, na které se můžete přihlásit zde.

KURZ 1:

Jak na firemní časopis/newsletter, který bude cílovka milovat

  • vytvoříte si koncepci firemního časopisu, který budou vaši kolegové nebo zákazníci rádi číst, budou ho vyhledávat, respektovat a který bude dobře plnit vaše firemní cíle
  • seznámíte se s metodikou tvorby obsahu a stylem psaní článků, který zaujme
  • zjistíte, jak efektivně komunikovat s grafikem i tiskárnou
  • nastavíte si proces přípravy, časový harmonogram a termíny, klíčové kontaktní osoby

Obsah

  • koncepce firemního časopisu a jak ji vytvořit
  • tiskem nebo elektronicky - výhody a nevýhody
  • grafika a layout časopisu, umístění obsahu na stránce
  • jak poskládat informace a sestavit rubriky
  • praktické tipy pro psaní čtivého článku
  • návaznost časopisu na další aktivity
  • jak se domluvit s grafikem a s tiskárnou
  • periodicita, distribuce

BONUS - KONKRÉTNÍ PLÁN PRO VAŠE VYDÁNÍ

Z kurzu odejdete s konkrétním návrhem na podobu, periodicitu a hlavní témata vašeho časopisu. Společně připravíme časový harmonogram přípravy vydání a efektivní systém přípravy podkladů a tvorby článků.

Cena: 900 vč. DPH

Termín: 22. ledna 2020

Místo: Impact Hub Praha 5, Drtinova,

Čas: 15:00 - 18:00 hod                                                           

                                                   Přihláška na kurz níže:

KURZ 2:

Jak zorganizovat event a dát o něm vědět těm správným lidem?            Event management a PR v praxi.

Určeno všem, jednotlivcům i organizátorským týmům, kteří se chystáte nebo již organizujete firemní či soukromé akce, asistentkám, personálním pracovníkům, PR specialistům, podnikatelům a podnikatelkám, začínajícím event manažerům a všem, kteří by rádi v oboru pracovali.

CÍL:

EVENT MANAGEMENT

  • ujasníte si, co je cílem eventu, kdo je cílová skupina a zda je koncept pro cílovku vhodný
  • uděláte si představu, jak sestavit organizační tým, které činnosti zvládnete nejlépe sami a které je potřeba zadat externímu dodavateli
  • zjistíte, kde a podle čeho vyhledat správnou lokaci, jak zajistit techniku
  • časový harmonogram příprav - co je třeba zajistit a jak to udělat
  • catering, náplň eventu a jeho efektivita. Tipy kde se inspirovat.
  • sestavení rozpočtu a na co je třeba při jeho tvorbě myslet
  • ukážeme si nejčastější organizátorské chyby a tipy jak eliminovat většinu potencionálních problémových situací. Na co se připravit a jak. I drobnost mohou návštěvníci nebo management hodnotit negativně.

PROPAGACE AKCE

  • jak sepsat pozvánku, tiskovou zprávu a jak vybrat vhodné komunikační kanály
  • propagace akce na sociálních sítích, v online a tištěných médiích
  • jak sestavit komunikační kampaň akce - kdy a co kam poslat

BONUS: ze semináře si odnesete konkrétní časový plán příprav, kontakty na prověřené dodavatele.

Cena: 900 vč. DPH

Termín: 21. ledna 2020

Místo: Impact Hub Praha 5, Drtinova

Čas: 15:00 - 18:00 hod                                                               

                                                         Přihláška na kurz níže:            

PŘIHLÁŠKA NA KURZ

Z kapacitních i logistických důvodů je možné storno max 10 dní předem s možností vrácení kurzovného. Při stornu 3 - 9 dní před kurzem je 50% z ceny nevratných a při odhlášení se méně jak 2 dny nebo neúčasti na kurzu je částka nevratná. Z důvodu nemoci je ale možné za sebe poslat náhradníka, o čemž mě prosím předem informujte. Vždy se při náhlých nemocech ale snažím vyjít vám vstříc a náhradníky hledám také, čím více času na hledání náhradníka máme, tím je větší šance, že ho společně najdeme a kurzovné vám nepropadne.

Pracovitost, profesionalita, flexibilita, výborná komunikace. Natálie je pro mě spolehlivou byznys partnerkou a poradkyní v jednom. Její školení krizové komunikace je svižné a přitom hutné. Její organizační schopnosti a zkušenosti v event managementu přímo fenomenální. Díky ní vím, že investice do PR se vyplatí. 

 Michaela Zdvihalová, advokát