Všechny plánované semináře probíhají do 30.9. 2020 ONLINE formou. Můžete si tak semináře užít z pohodlí svého domova. Po registraci vám zašleme link se vstupem na webinář.

KURZ 1

Firemní časopis/newsletter, který bude cílovka milovat 


  • vytvoříte si koncepci firemního časopisu, který budou vaši kolegové nebo zákazníci rádi číst, budou ho vyhledávat, respektovat a který bude dobře plnit vaše firemní cíle
  • seznámíte se s metodikou tvorby obsahu a stylem psaní článků, který zaujme
  • zjistíte, jak efektivně komunikovat s grafikem i tiskárnou
  • nastavíte si proces přípravy, časový harmonogram a termíny, klíčové kontaktní osoby

Obsah

  • koncepce firemního časopisu a jak ji vytvořit
  • tiskem nebo elektronicky - výhody a nevýhody
  • grafika a layout časopisu, umístění obsahu na stránce
  • jak poskládat informace a sestavit rubriky
  • praktické tipy pro psaní čtivého článku
  • návaznost časopisu na další aktivity
  • jak se domluvit s grafikem a s tiskárnou
  • periodicita, distribuce

BONUS - KONKRÉTNÍ PLÁN PRO VAŠE VYDÁNÍ

Z kurzu odejdete s konkrétním návrhem na podobu, periodicitu a hlavní témata vašeho časopisu. Společně připravíme časový harmonogram přípravy vydání a efektivní systém přípravy podkladů a tvorby článků.

Cena: 950 vč. DPH

Termín: 15. července  (od 12:00 - 15:00 hod.)  

WEBINÁŘ, link zašleme po vyplnění registračního formuláře

KURZ 2

Jak zorganizovat akci a dát o ní vědět?                  

Určeno všem, jednotlivcům i organizátorským týmům, kteří se chystáte nebo již organizujete firemní či soukromé akce, asistentkám, personálním pracovníkům, PR specialistům, podnikatelům a podnikatelkám, začínajícím event manažerům a všem, kteří by rádi v oboru pracovali.

CÍL:

EVENT MANAGEMENT

  • ujasníte si, co je cílem eventu, kdo je cílová skupina a zda je koncept pro cílovku vhodný
  • uděláte si představu, jak sestavit organizační tým, které činnosti zvládnete nejlépe sami a které je potřeba zadat externímu dodavateli
  • zjistíte, kde a podle čeho vyhledat správnou lokaci, jak zajistit techniku
  • časový harmonogram příprav - co je třeba zajistit a jak to udělat
  • catering, náplň eventu a jeho efektivita. Tipy kde se inspirovat.
  • sestavení rozpočtu a na co je třeba při jeho tvorbě myslet
  • ukážeme si nejčastější organizátorské chyby a tipy jak eliminovat většinu potencionálních problémových situací. Na co se připravit a jak. I drobnost mohou návštěvníci nebo management hodnotit negativně.

PROPAGACE AKCE

  • jak sepsat pozvánku, tiskovou zprávu a jak vybrat vhodné komunikační kanály
  • propagace akce na sociálních sítích, v online a tištěných médiích
  • jak sestavit komunikační kampaň akce - kdy a co kam poslat

BONUS: ze semináře si odnesete konkrétní časový plán příprav, kontakty na prověřené dodavatele.

Cena: 950 Kč vč. DPH

Termín: 22. července 2020 (od 15:00 - 18:00 hod)

 WEBINÁŘ, link zašleme po vyplnění registračního formuláře

 

KURZ 3

Strategická komunikace vašeho projektu / KAPACITA MÍST OMEZENA - ONLINE 

Jste ředitelem menší firmy, PR manažerem projektu, podnikatelem, freelancerem, event manažerem nebo šéfem neziskovky? Naučte se efektivně využívat sílu PR a získejte komunikační výhodu oproti konkurenci. Projdeme si co potřebujete, jaké máte představy a jaké nástroje k tomu můžete efektivně využít - vytvoříte si konkrétní PR plán, nastavíte strategii komunikace.

Workshop strategická komunikace je převážně praktický kurz, který vám ukáže základy komunikace a PR. I bez velkého rozpočtu můžete být dobří v komunikaci!

NA KURZU ZÍSKÁTE:

  • základní informace o tom, jak vše zvládnout vlastními silami
  • hlavní zásady komunikace s médii
  • ujasníte si, zda ke komunikaci potřebujete web, sociální sítě nebo reklamu v médiích
  •  osvojíte si tipy, jak napsat a kdy a jak distribuovat tiskovou zprávu
  • schopnost připravit plán komunikace/PR/marketingu
  • konkrétní plán, co podniknout, až po kurzu usednete k pracovnímu stolu
  • první pomoc: když je průšvih nebo když se něco nedaří - zásady krizové komunikace

S kurzem se naučíte myslet a jednat "píárově". Budete vědět, co lze využít, kde zjistit další informace a kterým směrem se vydat dál.

Cena: 1.650 vč. DPH

Termíny: 17. června 2020 od 9:30 - 12:30 hod 

WEBINÁŘ, link zašleme po vyplnění registračního formuláře

KURZ 4

Interní (vnitropodniková) komunikace v době krize

Pro pracovníky PR oddělení, management, soukromou i státní sféru. Začínající zaměstnancům zodpovědným za interní komunikaci, manažerům a majitelům menších či větších podniků. Pracovníkům komunikace a vedení ve státních institucí, státní správy a samosprávy.

Ujasníte si:

  • proč v době krize se zaměstnanci aktivně komunikovat

  • jakým způsobem je interní komunikace v době krize řízena

  • krizový tým a pravidla komunikace

  • jaké nástroje interní komunikace v době krize využít

  • jak a v jaké časové posloupnosti dochází ke sdělování klíčových informací o korporaci od jejího vedení směrem k zaměstnancům

  • jak jsou tyto informace korigovány s oddělením Lidských zdrojů

  • synergie v komunikaci interního PR oddělení a oddělení HR

  • sjednocení interního a externího sdělení

  • případové studie

Termíny: PLNÉ


KURZ 5

PR pro školy - webinář

Kurz je určen zřizovatelům, ředitelům a zástupcům vedení škol, kteří si uvědomují, že kvalitní PR spolurozhoduje o úspěšnosti školy. Dále pak učitelům a pracovníků školy zodpovědným za PR a komunikaci.

Cílem kurzu je seznámit se s podstatou PR v oblasti školství:

  • vysvětlíme vám, co je a co není PR, jak jej tvořit, cílit a rozvíjet
  • naučíte se pracovat profesionálně s veřejností a zástupci médií 
  • získáte přehled o možnostech, které PR nabízí 
  • vysvětlíme vám základní pojmy a trendy v PR 
  • naučíme vás, jak správně komunikovat s médii, jak psát tiskové zprávy a jak se vhodným způsobem prezentovat  
  • v rámci workshopu společně navrhnete způsob, jak budovat značku své školy, vyzkoušíte sestavit jednoduchý PR projekt a napíšete tiskovou zprávu

Obsah kurzu

  • základní pojmy, principy budování značky
  • využívání komunikačních kanálů - sociální sítě, webové stránky, média
  • jak cílit na jednotlivé cílové skupiny

  • jak správně napsat tiskovou zprávu

  • zásady komunikace se zástupci médií

  • krizová komunikace a zásady krizového manuálu

V rámci worskhopu společně vytvoříme:

  • ·návrh komunikační strategie školy, zpracování tiskové zprávy
  • návrh krizové komunikace
  • návrh jak budovat povědomí školy jako značky

Cena: 2.400 vč. DPH

Termíny: 23.9. září (od 13:00 - 17:00 hod.)

                     6. října (od 13:00 - 17:00 hod.)

WEBINÁŘ, link zašleme po vyplnění registračního formuláře


Pracovitost, profesionalita, flexibilita, výborná komunikace. Natálie je pro mě spolehlivou byznys partnerkou       a poradkyní v jednom. Její školení krizové komunikace je svižné a přitom hutné. Její organizační schopnosti         a zkušenosti v event managementu přímo fenomenální. Díky ní vím, že investice do PR se vyplatí. 

 Michaela Zdvihalová, advokát

PR workshop "Jak zorganizovat akci a dát o ní vědět" s Natálií byl mnohem lepší než jsem čekala. Překvapilo mě, jak obsáhlý a užitečný byl! Většina sdílených informací byla velice přínosná a zajímavá. Odnesla jsem si spoustu poznámek a dost reálný vhled do oblasti eventů a PR. Jediná věc, která mě trochu mrzí je, že to tak strašně rychle uteklo :) Kéž by všechny mé absolvované přednášky byly takové. Natálie má skvělý individuální přístup a snaží se workshop přizpůsobit potřebám každého účastníka. Doporučuji ji jako odborníka, u kterého získáte více než byste čekali :)

Lucie, VŠE Praha

Moc děkuji za workshop "Firemní časopis, který bude cílovka milovat". Bylo to pro mě přínosné, trochu mi to nabouralo představu, kterou jsem měla, když jsem na workshop šla :) Nad všemi podněty ale chci přemýšlet a uvidím, jak projekt posunu dále. Zároveň networking byl super a jsem moc ráda, že jsem potkala Natálku i další účastnice. Líbilo se mi, že workshop byl hodně praktický a řešili se všechny naše projekty společně

Sylva,  autorka blogu Rodina cestuje

Natálku všem vřele doporučuji! Je to velmi milá a sympatická žena, která ví o čem mluví. Doufám, že budu mít možnost absolvovat její další školení, ty peníze za to fakt stojí! :-)

Kristýna, Bagel Lounge & RÊVELTON HOTELS &APARTMENTS